Repair Screen Acer Iconia Tablet A501

Repair Screen Acer Iconia Tablet A501

Acer Iconia Tab A501 adalah antara salah satu gajet terbaru dan popular dalam kalangan rakyat Malaysia pada masa kini.

Ia menggunakan OS Android Honeycomb versi 3.0.1 yang menyebabkan penggunanya begitu teruja dengan kelajuan gajet ini.

Tetapi malangnya, setelah tidak sampai beberapa bulan ia dibeli, tuan kepada tablet android ini mungkin secara tidak sengaja menjatuhkan tablet beliau kepada satu permukaan yang keras.

Ini menyebabkan skrin tabletnya itu pecah secara membucu. (Gambar 3)

Amat sedih dan malangnya beliau telah pergi ke Acer Service Center namun, di Acer sendiri tidak dapat membantu untuk repair atau tukar skrin tablet beliau walaupun masih di dalam warranty.

Ini kerana Acer tidak mempunyai atau menyimpan stok skrin tablet beliau ini. Dalam erti kata lain Acer sendiri angkat tangan untuk tukar skrin ini.

Kemudian, beliau mencari dan terus mencari. Pergi ke LOW YAT, pergi ke plaza IMBI pun tidak boleh juga repair tablet beliau. Habis satu Malaysia beliau mencari skrin tablet ini, tetapi masih juga tidak dapat penyelesaiannya.

Dan apabila beliau mencari mungkin ada orang yang lebih pakar boleh bantu beliau dalam mudah.my (terima kasih mudah.my) akhirnya beliau berjumpa dengan iklan kami mengenai kepakaran membaiki skrin laptop dan terus beliau call kami tanpa ada rasa ragu-ragu meminta untuk kami bantu repair skrin tablet tersebut.

Kami pun begitu teruja dan gembira walaupun kami tidak membuat servis untuk membaiki skrin sesentuh ini, namun kami berusaha mengambil inisiatif mencari stok di seluruh Malaysia kerana kami percaya kami boleh membantu beliau.

Setelah berminggu-minggu mencari, kami tidak berhasil juga menemui skrin untuk tablet ini. Oleh itu, kami terpaksa membuat special order daripada luar negara khas untuk model tablet ini. 

Kesabaran tuan tablet ini amat kami hargai dan kami amat gembira kerana dapat membantu beliau untuk membaiki skrin sesentuh tablet beliau kepada yang baru. 

Jika ada sesiapa saudara, kenalan atau anda sendiri yang terjadi masalah sebegini kami sedia untuk membantu. Call kami sekarang! 


artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair screen laptop, repair screen, repair laptop, repair lcd, repair lcd, repair lcd screen, lcd crack
laptop crack, laptop pecah, lcd pecah, lcd replacement, laptop screen, repair laptop screen, pecah,repair led screen, led creen, ok computer solution, acer iconia tab.


Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook, e mel atau twitter Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda.

Comments

Popular posts from this blog

POWER SUPPLY DAN JENIS POWER SUPPLY

[ SOLVED ] CARA FORMAT WINDOWS 10 8 7 | KEDAI REPAIR LAPTOP MELAKA

APA ITU BATERI CMOS